mencari gadis yang hilang

Salam pada semua yang perihatin..
dengan niat yang baik,aku buat satu n3 untuk bantu mencari budak hilang.



gambar nie aku dapat melalui email yang YOUTHSAYS hantar pada aku..
mari lah kita sama2 mencari budak nie..
mana tau ada terserempak ker,terpandang ker,terngurat ker,ter apa2 lagi lah yang boleh di jadi kan maklumat penting boleh lah tampil menberi maklumat.
kita sebagai rakyat 1malaysia perlu perihatin keadaan sekeliling,
bukan nak jaga tepi kain owg ker penyibuk ker tetapi perihatin atau mengambil berat sesama rakyat..

ok lah mari lah sama2 kita membantu..
salam 1 malaysia untuk semua..

14 ulasan:

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

Semoga selamat hendaknya...

icelemon said...

itu yang di harap kan..
klu rasa nak pulang 2 jgn lah takut kena marah..

panadol said...

nie la budak2 jaman skang nie
ada hal ckit kat umah, lari.

isk3
sapa yg ssh?
mereka n kluarga mereka jgk

Chaon Cornerz said...

dunia2.. xpenah lari dari masalah..

icelemon said...

hehheh..makin maju zaman makin singkat pikiran dak2 skg..
adik den pun dah dekat 6tahun hilang,,..
tah mana dier skg..

insan misteri said...

takpaham ape yg dicari..
keselesaan n kesalamatan lam rumah..
diabaikan saje.
demi mencari sesuatu yg takpasti kat luar tu...
semoga dorg2 ni dapat hidayah tuk kembali ke pangkuan keluarga tersayang..

icelemon said...

sekarang anak2 gadis mudah terpengaruh..jangan lah terlalu mengikut nafsu..guna lah otak untuk berfikir...

sugar2 kapas strawberry said...

terpk2 npe dorg lari dr rumah.. ;(

icelemon said...

biasa nyer sebab nak rasa bebas lah dier owg pikiran singkt mcm nie...

tiba masa nyer pasti ada perasaan menyesal dlm hidup nyer..

zulaikha said...

semoga dia dijumpai balik...

icelemon said...

doa dipanjatkan untuk permudah kan untuk dijumpai semula ..

Umi said...

apa citer?

farah wahida said...

sekali tengok macam shuhadah wartawan tv3 tu..semoga jumpe ape yg dicari

icelemon said...

harap2 dh jumpa yer...