kereta terbakar

salam 1 malaysia...

Apa kabo semua...rasa lama gak tak post entry yg baru..
untuk yang kali nie nak berkongsi tentang kejadian pada 19/12/2010 jam 2.3pagi...
ni membabit kan kemalangan ngeri..
kawan punya lah laju memandu wira gasak sampai rosak(GSR) 2,yerlah nak cepat balik kan.....tetiba jer selepas 1 selekoh mcm bukit chong meng mcm dalm cite intial d jalan jem..ingat kan ada roadblok..kelam kabut gak menarik belt..hahah..tau takut..rupa2 nyer ada sebuah perodua myvi melangar pembahagi jalan dan terbakar..fuh dasyat..api menjulang2..
video
owner keta dah tak nampak..mgkin dah di hantar hospital kot..
erm serik gak lah tgk kejadian 2..tapi kejap jer insaf nyer 2..
heheh..
ok nak bagi pesanan ringkas nie..
memandu secara berhati2..
setiap detik 2 berharga..jgn hampa kan owg yang tersayang.
walau dimana jua kita berada,..keselamatan kena utamakan dahulu ya.
salam dari mr.ice..