kereta oh kereta..

salam untuk semua sahabat bloger..
semoga semua ceria n sehat2 selalu..
kali nie malas nak citer panjang..
hati pedih sgt2..
ni lah di namakan ujian..untk menguji tahap kesabaran seseorang insan.
lihat lah apadah jadi dgn keta nie...
yang lepas rim aku pecah..
kali nie lak keta aku sodok keta owg lak...perg memag sadis..
alahamdulilah anak bini aku tak da per2 kecederaan..
bersyukur sangat2..

lihat lah keadaan keta nie.
memag perit nak lihat...

keta nie lah yang keta aku sodok..
tak agak2...nak sodok gak honda..

kepada empunya kereta honda tu...
jutaan minta maaf yer..
bukan nie yang kita minta..
menda dah pun terjadi..
nak gaduh pun tak berguna..
uat per bayar insurrance tiap2 tahun kan..
uat claim insurrrance jer..
apa yg penting semua selamat.
kereta remuk masih boleh di baiki..
jika owg..ermmm almaklum sendiri lah yer..
ok lah..hati dah panas..nak taip lebih2 dah tak terkata dah..
apa yang penting berhati2 lah di jalan raya..
ingat insan tersayang..sayangi diri sendiri,baru boleh menyayangi insan yang di sayang.

pemanduan berhemah,keselamatan ummah.
salam ceria dari ice lemon tea n family.

3 ulasan:

aiza said...

alololo....sabar ye kak.
relek laa..
tu dier soh tuko yg baru agaknye..
hihihih...
pape pon, maceh dtg blog org..
org follow akak! nnt jemput dtg lg tau!

ASaDa RyutaRo said...

adeh.. dugaan sungguh. lepas satu, satu lagi..

berhati2 n berwaspada d jalan raya =)

Rama2Ungu said...

laa.sabar je la...caman lak lek sodok kete tu...ni kes ngntuk ke ape?
hehehehehe