pizza owhh pizza

yahoo..dapat gaji jer..mlm nyer terus pergi pizza..dah lama tak melantak pizza..teruja sgt2.


yang pasti seronok makan pizza guna voucher.
ada discount sapa tak nak kan..
lepas guna voucher pizza,nak guna voucher kfc pula..
memag rezeki2.orang nak bagi voucher apa nak di tunggu2..sapu jer..
tak yah nak malu2 kan..hahah



ni lah yang den tempah..
memag banyak juga lah ..padahal 3 perut jer yg nak melantak..

ni lah wajah2 yg tak sabar nak mkn..
1 lagi muka tak der sebab jadi juru kamera..
hahha..padan muka aku tak der dalam gambar..


tapi dalam syok2 makan..ada gak yang tak menyeleraa kan..
spagheti prawn tempura ni ..uwek..tak boleh bla la tekak ni..

apa yang penting dapat makan pizza..hahaha..
tengok lah bukan org dewasa jer yg teruja..
kanak2 pun teruja dapat makan pizza..haha


ok lah setakat ni saja aku leh taip..
otak blur lepas mkn sphagethi tu..
p/s:pasti kan memakan makanan yg berkhasiat yer..
kesihatan perlu dijaga..

5 ulasan:

RaMa2UnGU said...

Waaaah wah wah wah....mkn pizza tak ajak orang eh...hmmm...cam sedap..lama dah tak mkn pizza ni...last bulan 6 dulu kot..hehehehe

tgk yuna mkn tu beriya22 jek ek..nak sket yunaaaa....hehohoh

well, dah nm tekak org melayu, mn nak masuk ngan spageti tempura tu..yg sdpnye spageti kat piza bolognese or marinara...mmg mantoooppp..heeheheh

icelemon said...

owww ya kah sodap..
lepas ni leh pi lagi..
discount voucher masih ada banyak lagi..
hehehhe..
sori rerama tak ajak..
klu ajak takut tak dapat mkn lak nanti..hehe

|arieza| said...

wahh kecik2 dh mkn pizza tu anak dia hehehehe modern tu :p

icelemon said...

hehhe..budak2 kecik..semua dier nak mkn..tak bagi mengaruk2..huhuhu

healthyfirst said...

yummy.............