aktiviti riadah kuarga...


setelah penat bekerja ari2..kita kena gak luagkan masa untuk beriadah.bowling memag meriah,tak pin jatuh,bola masuk longkang..hahah memag seronok..klu rasa2 tak nak masuk longkang leh pi suruh kat counter 2 naik kan pagar,yg biasa khas untuk budak2 bawah umur.Nak cakap terrer main bowling tu tidak ler terrer sgt..tapi kira boleh lar jatuh kan pin tu..gambar ni aku berlawan dgn bini aku..haha menag tipis jer..
kira hebat gak bini aku ni..walaumacam mana pun kalh ker menag ker aku tetap kena belanja makan..hahah...
yg si kecik 2 kira2 penyokong setia.hehe..
ok maju sukan untuk negara..
maju untuk keluarga juga..

1 ulasan:

laa_tahzan said...

wah...keluarga bahagia nie + sihat