Japan Earthquake: nuclear power plant explosion

Salam 1 malaysia...
perhatian semua penduduk setempat..
sila ambil perhatian yer.
sila lah berhati-hati untuk masa terdekat nie..
di khuatiri malaysia pun akan di landa bencana yang sama.
tsunami yang melanda japan baru2 ini,telah merosak kan pelbagai harta benda,tak terlupa jua nyawa yang melayang.
awas udara mungkin tercemar selepas loji nuclear di japan pun turut terjejas.
besar kemungkinan kita akan kena tempias dari loji nuclear itu.
berhati-hati apabila hujan,pun mugkin leh menjadi hujan asid.
bersama lah amik iktibar dari setiap kecelakaan yang menimpa.





salam dari mr.ice
peace...

2 ulasan:

Rama2Ungu said...

mencegah lebih baik dari mengubati..:)

ada baiknya kt berhati2 la.. semalam hujan, risau jugak kan. masa nak balik terkena la ujan kat baju sket. insyaallah la takda pape kot.

mr.nice said...

harap2 tak der apa lah yer..
takut2 jadi alien jer..hahhah..