langgar lagi

Salam semua...

tepat jam 8.20am bertarikh 12/01/2011...
sekali lagi kereta aku nie mengalami masaalah...kereta aku di langgar oleh proton exora..apa punya hampeh lah...tak nampak ker aku nak masuk simpang...dah rosak kereta aku nie...adoi tensen2...kan dah susah kan aku nak pi keja..
tapi bersyukur alhamdulilah mangsa tak mengalami apa2 kecederaan cuma hati dan mata jer yang cedera cikit...sakit mata,sakit hati...hihuuh...


.APA DAH JADI NIE....OWWHHH TIDAK...

KENAPA KAU CIUM KETA AKU HAAA....


ALHAMDULILAH ADA KERETA SYARIKAT...


OK LAH..SEMOGA U ALL BERHATI2 DI MANA JUA BERADA..
SALAM DARI MR. ICE..

6 ulasan:

Dhiaqiud said...

Sabar je la..kite pun br smlm eksiden..nsb baik kite xde pape..cuma sport rim je pecah..inilah dugaan..kdg2 kite dh terlalu hati2, tp kecuaian tu dtg drp org lain..apa yang terjadi kan tetap terjadi..

icelemon said...

yup..memag kena sabar...alhamdulilah tahap kesabaran nie masih tebal...klu tak lebam biji mata...hehheheh..yang penting owg nyer yang selamat...keta leh repair...owg yg sakit mana da penganti..

adYna said...

sabar byk2 setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya ;)

Jumir said...

Sape la geng aku yg buat onar tu? Buat malu.....fan club jer.

cik nur said...

lain kali hati2 nasib baik tak patah riuk erk

icelemon said...

jumir:heheh onar yang tak sudah
cik nur:best nyer ada yang amik berat