Cubaan bunuh diri..

Apa lah singkat sgt pemikiran nie..
jgn lah pikir jalan yng mudh jer...
tensen jer bunuh diri,tensen jer mabuk,amik dadah...
adoiyai...tak der faedah nyer..
setiap masaalah ada penyelesaian..
dan setiap penyelesaian dtg nyer dari diri kita juga..
masaalah pun dtg dari sapa?kita juga kan.

video

Tgk video nie,...Tempat kejadian di jambatan batu pahat.hari jumaat.aku pun tak paham lah..apa yang terlintas dlm pala otak dier nie..
tak patut lah uat keputusan mcm nie..sedih jer aku tgk..
tgk lah berapa punya perihatian rakyat malaysia...ramai gila yang nak membantu..
ni lah yang aku bangga jadi rakyat malaysia..



Kalau tertekan sangat..di sini lah tempat nyer nak mereda kan segala masaalah..
dah tenag baru boleh pikir jalan penyelesaian yang positif.bukan amik jalan mudah jer..

Ok lah kita sama2 lah amik iktibar dari video nie..
berfikir mengunakan minda,bukan mengunakan otak.
ikut hati pasti mati..lapangkan dada,tarik nafas,hembus dengan lembut.
sesekali ambil masa untuk bersantai..pasti akan tenag..
ADOIS AMIGOS..SAYONARA..ASSALAMUALAIKUM..

3 ulasan:

mye said...

nape r manusia ni ske amek jln mudah??
huhu

HaNTwO said...

memang sewel la sape yang nak bunuh diri ni...cam xde pedoman hidup...

AesyaZealous said...

bunuh diri dosa besarr